Érzelmek

A HARAGRÓL

Legfontosabb kérdés a haragról: elfojtsuk-e? Egyértelműen ne tegyük. Nagyon sok gyermeket akkor fogad csak el a családja, ha jó kislány/kisfiú, jól tanul, stb.. Ekkor a gyermek azt rögzíti magában, hogy a szeretetet akkor tudja kivívni, ha jó lesz. Ebbe a kategóriába az is beleillik, hogy ha dühös valamiért nem szabad kimutatnia, mert akkor már ellenkezik a szülővel és nem igazán „jó” viselkedést mutat.

Ekkor jön az elfojtás. Nagyon sok lázas, gennyes folyamat megy végbe a gyerekekben, anélkül, hogy igazán betegek lennének. A harag utat tör magának. Ha nem tudja kinyilvánítani, a lelke üzen neki betegség formájában. A legjobb, ha igenis megengedjük magunknak és a gyermeknek, hogy haragudjon, dühös legyen. Az a legjobb, ha megtanítjuk őt haragja levezetésére. Egy-két tanács:

Pár mélyebb légvétellel is meg tudjuk nyugtatni magunkat, mert az idegrendszer szorosan együttműködik, a légvétellel. Vegyük azt a példát, hányszor láttad, hogy piheg valaki, pedig nem futott, csak izgul valamiért. Pár mély belégzéssel, levegő benn tartásával és lassú kilégzéssel máris nyugalmi állapotba kerülhetünk.

Vannak akupresszúrás pontok is a testünkön, amelyek nyomása nyugtatólag hat az idegrendszerre. A kezünk szerencsés esetben mindig „kéznél van”. Itt keressük meg ezeket a pontokat. A behajlított marok közepén, vagy a csuklóredőtől három saját ujjnyira is vannak ilyen pontok. Ezeket mély légzés kíséretében nyomjuk, majd 1o másodperc után engedjük el a levegő kiengedésével egy időben.. Ezt ismételjük meg háromszor.

Vagy vegyük a párnapüfölés módszerét. Ha reggel egy párna vagy egy bokszzsák 5 perces püfölésével kezdjük a napunkat máris sokkal nyugodtabbak leszünk. Így ugyanis a tegnap felhalmozódott feszültséget leeresztjük és marad hely a mai negatív történések befogadására. Viszont, ha halmozzuk ezeket az energiákat és a tegnapira toljuk a mait, hamar túl „betelik a pohár” és hamar nagyon idegesek leszünk.

Persze vannak egyéb praktikus tanácsok a műanyag tányér földhöz vágásától az ajtó csapkodásig, de fentiek eléggé békés megoldások és nem riad meg tőle a család! Főleg, ha mindenki használja.

Ha pedig tanultunk EFT-t, vagy más energetikai módszert, mondogassuk, hogy békében vagyok magammal és másokkal, béke és harmónia vesz körül.

Facebook Comments